Disclaimer

Kepada para pembaca blog ini,

-> Produk-produk dipaparkan adalah tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mencegah atau mengubati mana-mana penyakit.

-> Segala hasil keputusan di dalam blog ini adalah tidak tipikal. Hasil setiap individu mungkin berbeza-beza.

-> Jumlah pendapatan dipaparkan tertakluk kepada individu digambarkan dan bukan purata.

Sekian, harap maklum.

We're Back!!

Assalamualaikum & Selamat Pagi.

Alhamdulillah, as you can see dekat "Title Post" di atas, our story for today is very short & simple gitu. Yeah, we're back!! After a few discussion like photo below, kitorang pun decide untuk no more duduk diam menambah sawang di dalam laman blog ini. Hehehe..



So, since we're back akan ada beberapa pengubahsuaian yang akan dibuat pada blog ini. Terutama pada part DISCLAIMER yang perlu kami patuhi. Sekiranya dalam masa proses pengubahsuaian tersebut berlaku, anda semua tidak dapat mengakses penuh laman blog kami, HARAP MAAF dan HARAP MAKLUM bahawasanya kami cuba untuk memberikan yang terbaik kepada anda di luar sana. Fuhh.. :)

Akhir kata..



Sekian, We're Back! We're Back! We're Back!! 


Herbalife Independent Distributor & Personal Wellness Coach:
Rizal +6016 441 5171
Yana +6013 355 4471
Email Team AmerNa 

Ahli Bebas Herbalife Malaysia, Ahli Bebas Herbalife Selangor, Ahli Bebas Herbalife Shah Alam, Ahli Bebas Herbalife Klang, Herbalife Malaysia, Turun Berat Badan, Tambah Berat Badan, Pengurusan Berat Badan, Tambah Pendapatan Anda, Bekerja Dari Rumah, Kesihatan Badan, Pengedar Bebas Herbalife, Herbalife Independent Distributor, Herbalife Independent Member, Kami Nutri Club

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...