Disclaimer

Kepada para pembaca blog ini,

-> Produk-produk dipaparkan adalah tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mencegah atau mengubati mana-mana penyakit.

-> Segala hasil keputusan di dalam blog ini adalah tidak tipikal. Hasil setiap individu mungkin berbeza-beza.

-> Jumlah pendapatan dipaparkan tertakluk kepada individu digambarkan dan bukan purata.

Sekian, harap maklum.

Kena Timbang Berat Ke???

Assalamualaikum dan Selamat Pagi! 

Hari ni kami feeling so fresh today! So, nak start this morning dengan new post untuk anda baca :) Huhuhu.. Cerita hari ni berkisar tentang persoalan yang sering diajukan oleh insan-insan baru mengenali Herbalife

Okay, cerita dia macam ni. Seorang Ahli Bebas Herbalife ataupun dalam loghat mat sallehnya Independent Herbalife Member :) , akan menimbang pelanggan baru untuk mendapatkan beberapa maklumat. Sebelum nak timbang ni lah selalunya pelanggan akan bertanya soalan seperti, "Perlu ke?", "Kalau tak timbang tak boleh?", "Timbang lain kali boleh?", dan lain-lain lagi. 


Haa, sebenarnya tuan-tuan dan puan-puan, kami sebagai Ahli Bebas Herbalife merangkap Personal Wellness Coach memang akan menimbang pelanggan kami, baik yang baru mahupun yang lama. Ini adalah suatu kemestian kepada kami selaku Coach untuk memastikan anda mendapat tahap kesihatan, bentuk dan berat badan idaman. 

Hasil timbangan, anda bakal mengetahui beberapa perkara yang tidak akan anda ketahui jika hanya menggunakan penimbang biasa, contohnya seperti penimbang di shopping mall. Dari sinilah, kami selaku Coach akan mendapat maklumat yang diperlukan dan kemudian diterjemah kepada anda dalam bahasa yang lebih mudah. Haa, nak tahu mudah ke tidak, cubalah set appointment dengan kami lepas ni. :) 

Antara maklumat yang diperolehi ketika timbang

Satu lagi, kenapa harus timbang sebelum memulakan sesuatu program? Supaya kita dapat track on our progress sepanjang tempoh itu. Harus diingat, berat badan anda dipengaruhi dengan perkara seperti LEMAK, AIR, MUSCLE, TULANG. Setiap satu akan mengalami perubahan apabila anda mula melakukan sesuatu program pengurusan berat badan. Maklumat-maklumat yang kami dapat dari menimbang anda itulah yang akan dijadikan guideline untuk membantu anda dalam proses seterusnya. 

Jadi, jangan takut untuk ditimbang ketika pertama kali berjumpa kami. Ianya untuk kebaikan anda juga. Kalau tak timbang, maka kami pun tak tahu cara untuk bantu anda bagaimana mendapatkan program yang bersesuaian dengan badan anda.

Sekian sahaja untuk posting kali ini. 
Untuk ditimbang, sila hubungi kami seperti di bawah.


Independent Herbalife Member & Personal Wellness Coach:
Rizal +6016 441 5171
Yana +6013 355 4471

Ahli Bebas Herbalife Malaysia, Ahli Bebas Herbalife Selangor, Ahli Bebas Herbalife Shah Alam, Ahli Bebas Herbalife Klang, Herbalife Malaysia, Turun Berat Badan, Tambah Berat Badan, Pengurusan Berat Badan, Tambah Pendapatan Anda, Bekerja Dari Rumah, Kesihatan Badan, Pengedar Bebas Herbalife, Herbalife Independent Distributor, Herbalife Independent Member, Kami Nutri Club

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...