Disclaimer

Kepada para pembaca blog ini,

-> Produk-produk dipaparkan adalah tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mencegah atau mengubati mana-mana penyakit.

-> Segala hasil keputusan di dalam blog ini adalah tidak tipikal. Hasil setiap individu mungkin berbeza-beza.

-> Jumlah pendapatan dipaparkan tertakluk kepada individu digambarkan dan bukan purata.

Sekian, harap maklum.

Terminology Changes

Assalamualaikum dan Selamat Pagi.

Okay, straight to the point! Korang faham tak maksud tajuk post kali ini? Kalau tak faham sila buka kamus dwi-bahasa Dewan Bahasa dan Pustaka edisi terbaru mahupun terdahulu. In Shaa Allah, dalam tu ada diberi maksud "Terminology Changes".. 

Sebenarnya sekarang ni, Herbalife telah mengambil pendekatan baru dengan menukar beberapa term yang digunakan sebelum ini kepada sesuatu yang kami boleh simpulkan sebagai lebih mesra alam dan pengguna. Huhu..

Salah satu term yang telah diubah adalah "Herbalife Independent Distributor" a.k.a "Pengedar Bebas Herbalife". Term yang baru untuk digunakan selepas 22hb September 2014 dan mendatang adalah, "Independent Herbalife Member" a.k.a "Ahli Bebas Herbalife". So, korang boleh nampak tak tu perbezaan yang diberikan? Dari seorang "Pengedar", kami telah dinaiktaraf menjadi "Ahli". Bermakna sekarang, kami ni bukanlah pekerja kepada Herbalife TETAPI kami adalah AHLI HERBALIFE. Kira macam one of company owner gak la. Huhu

Terma baru yang digunakan


Begitu sekali pengiktirafan yang diberi kepada kami ahli-ahli dalam Herbalife. Ternyata bagi kami, ini adalah satu cara terbaik daripada pengurusan dalam memastikan setiap ahlinya mendapat keistimewaan yang tidak terdapat pada mana-mana syarikat yang lain. TAHNIAH!! 

Jadi, untuk anda semua yang diluar sana, yang masih tercari-cari peluang menjana pendapatan dengan bonus kesihatan tubuh badan, inilah tempatnya! Tak perlu sijil belajar tinggi melangit. Tak perlu resume panjang berjela. Tak perlu muda umurnya kerana yang tua juga kami terima. Senang cerita, hubungi kami sahaja untuk peluang pekerjaan, peluang menambah pendapatan sampingan, peluang menjadi lebih sihat daripada biasa. 

Sekian dari kami.

Independent Herbalife Member & Personal Wellness Coach:
Rizal +6016 441 5171
Yana +6013 355 4471
Email Team AmerNa 

Ahli Bebas Herbalife Malaysia, Ahli Bebas Herbalife Selangor, Ahli Bebas Herbalife Shah Alam, Ahli Bebas Herbalife Klang, Herbalife Malaysia, Turun Berat Badan, Tambah Berat Badan, Pengurusan Berat Badan, Tambah Pendapatan Anda, Bekerja Dari Rumah, Kesihatan Badan, Pengedar Bebas Herbalife, Herbalife Independent Distributor, Herbalife Independent Member, Kami Nutri Club

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...