Disclaimer

Kepada para pembaca blog ini,

-> Produk-produk dipaparkan adalah tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mencegah atau mengubati mana-mana penyakit.

-> Segala hasil keputusan di dalam blog ini adalah tidak tipikal. Hasil setiap individu mungkin berbeza-beza.

-> Jumlah pendapatan dipaparkan tertakluk kepada individu digambarkan dan bukan purata.

Sekian, harap maklum.

Azam VS Weight Loss Challenge

Assalamualaikum & Selamat Pagi!

Apa khabar semua pembaca SPECTRAVAGANZA? Semoga semua pembaca kami berada dalam keadaan sihat (betul-betul sihat punya!) sentiasa.

Pastinya ramai dikalangan kita yang asalkan masuk tahun baru, senarai azam baru pun bersusun ye tak? :) Dan salah satu perkara dalam senarai tersebut, WAJIB ada TURUN BERAT BADAN, TUKAR SAIZ BAJU, NAK TAMBAH MUSCLE dan lain-lain. Hehehe. Kami pun tak terlepas buat perkara yang sama. Saban tahun pasti perkara-perkara seperti itu dimasukkan dalam senarai azam tahun tersebut.


Oleh kerana keperihatinan hati, kami terfikir ini adalah masanya! Masa yang sesuai untuk membantu bukan sahaja diri kami, tetapi turut membantu anda semua di luar sana. Haa, bunyi macam GEMPAK kan? Of course harus GEMPAK! Sebab kami nak BANTU ORANG RAMAI. Sesuatu yang baik itu kan harus dikongsi bersama dan dihebahkan. :)

Kami sebenarnya ingin mengajak anda semua, bersama-sama kami merealisasikan impian azam-azam anda tu. Supaya azam-azam yang anda dok impikan itu tidak menjadi angan-angan dikemudian hari. Jika anda rasa sangat berminat dan ingin bersama-sama kami, jangan segan silu, terus je hubungi kami. KAMI SEDIA MEMBANTU! Cehwah..

Disclaimer: Keputusan adalah tidak tipikal. Hasil individu mungkin berbeza-beza.
Wahhh!! Inilah yang kami maksudkan dengan membantu anda mencapai impian azam tahun baru. Daripada kita biarkan sahaja azam itu di atas kertas, apa kata kita lakukan dan dapatkan hasilnya?? Dapat sihat, dapat cantik, dapat lawo, dapat duit. Yang untung tentulah kita sendiri dan bukannya orang lain. Mulakan dari sekarang, supaya di hujung tahun nanti anda bisa tersenyum puas. Hehe.

Tak rugi kalau mencuba, yang rugi bila kita hanya tahu melihat orang lain mencuba dan berjaya. Tepuk dada sendiri tanya pada hati. Apakah kita akan jadikan azam yang ditulis itu sekadar hanya tulisan pada sehelai kertas yang tiada makna apa-apa??


Herbalife Independent Distributor & Personal Wellness Coach:
Rizal +6016 441 5171
Yana +6013 355 4471
Email Team AmerNa 

Ahli Bebas Herbalife Malaysia, Ahli Bebas Herbalife Selangor, Ahli Bebas Herbalife Shah Alam, Ahli Bebas Herbalife Klang, Herbalife Malaysia, Turun Berat Badan, Tambah Berat Badan, Pengurusan Berat Badan, Tambah Pendapatan Anda, Bekerja Dari Rumah, Kesihatan Badan, Pengedar Bebas Herbalife, Herbalife Independent Distributor, Herbalife Independent Member, Kami Nutri Club

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...